Re: Kablík 18AWG.

iko iko.ikoon na gmail.com
Pátek Listopad 16 09:52:28 CET 2018

Pripojim sa mojou prihodou s kablikom, ma prekvapila, nikdy sa mi to
nestalo.

Sedim za PC, pracujem, uplne bezna vec. A tu som zacal citit smrad,
nieco sa palilo. Tak som zacal cuchat (cenichat) z ktoreho
pocitaca/zasuvky to ide. Tak som vypatral pocitac, na ktorom som robil,
otvoril ho a tam sa dymilo z napajacej prevodky MOLEX->SATA. Kablik bol
nezapojeny, volne visiaci v priestore pocitaca, nepohybujuci sa. Tak som
to vysklbol skor ako to zacalo plamenit.

Foto tu: https://imgur.com/a/bm2uaC7

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.