Filtrovani ScrollLocku za KVM switchem - PS/2 klavesnice

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Listopad 16 08:56:29 CET 2018

Dobrý deň,

Tiež sme narazili na podobný problém a riešenie nám vyšlo - vlastná
elektronika zapojená medzi klávesnicu a KVM (PS/2)
Na elektronike (veľmi jednoduchá, s AVRkom) matica tlačítok po stlačení
ktorej sa vygeneruje povel (sekvencia) pre KVM ...
Komerčné riešenie sme nenašli, okrem toho používame viacero druhov
(výrobcov) KVM a každý používa inú "magic" sekvenciu.
Pre USB klávesnice sme to zatiaľ nerobili (ale zrejme nás to čaká).

Ešte máte možnosť vymeniť KVM switch za iný od iného výrobcu, ktorý
nepoužíva na prepnutie Scroll Lock (ATENi majú 2xCTRL)

p.j.

št 15. 11. 2018 o 17:21 Michal Vanka <junk.mv na gmail.com> napísal(a):