Pracovni mikroskop

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Listopad 16 08:06:27 CET 2018

Když jsem to před pár lety řešil, tak kouzelné slovo nebyl mikroskop, ale binokulární lupa. A když už se do toho mělo koukat celej den tak Mantis. Dodnes nevím, jak to opticky funguje, ale dole to má objektiv a nahoře jedu velikou lupu. Kouká se do toho oběma očima, a ono to i výrazňuje 3D vjem a hlavně má velikou hloubku ostrosti a hodně místa pod objektivem na výšku. Cena nového je pekelná. Dá se pod tím dělat v pohodě celý den. Co jsem zkoušel elektronické lupy, tak všechny měly tak velké zpoždění, že jsem pod tím nebyl schopen pájet doopravdy malé věci, na velké jsem to nepotřeboval. Doporučuji vyzkoušet třeba na veletrhu, rozdíly v optice, kvalitě obrazu a použitelné hloubce ostrosti jsou obrovské.
Tomáš OK2MTM