Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Listopad 15 20:39:47 CET 2018

Celkova tloustka je 2mm, ale samozrejme uvnitr je to plastvove - dole
jsou vrstvy 0.25+0.3 a nahore 2x 0.3mm. Mezitim je rastr.

Ty jednotlive vrstvy jsou v podstate uplne cire, ale lomem na jejich
rozhranich se to znepruhlednuje, ale svetlo to vede skvele. Na ty ledky
to je treba..na tom prvnim testu jsem provizorne vyriznul manzelce kus z
takove te plastove dozy na potraviny a to je strasne malo...pokazde kdyz
zavadim o to svetlo tak vidim pak 24 zelenych puntiku jeste pul hodiny.

RV