Pracovni mikroskop

Pavel Rotter PavelRotter na newte.cz
Čtvrtek Listopad 15 18:07:44 CET 2018

.... máme v práci asi 3ks těchto 'koukátek' je to docela užitečná věc pro rychlou orientaci a rychlou prohlídku - na trvalou práci (pájení) to není. Ale lepší než mizerná lupa :-)

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kutina
Sent: Thursday, November 15, 2018 4:41 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Pracovni mikroskop

Zdravim,

mate nekdo nejakou zkusenost s cinskyma "pracovnima mikroskopama" na praci se SMD? Myslim neco jako tohle:

https://www.youtube.com/watch?v=frQ8-mYKVJ4

https://www.aliexpress.com/item/1-600x-3-6MP-USB-Digital-Electronic-Microscope-8-LED-VGA-Microscope-4-3-HD-LCD/32953290890.html

Oci uz nejsou co byvaly a i kdyz na SMD porad jeste vidim, uz si pajecku opiram pomalu o duhovku :) Tak jsem si rikal, ze bych si trochu pomohl - je mi jasne, ze na trvalou praci by to muselo vypadat kapku jinak, tech 4.3" mi pripada docela malo, ale to, co bylo videt na trubce, mi zase nepripadalo uplne nepouzitelne, rozhodne alespon na inspekci nebo nejake narocnejsi drobnosti.

Je to k necemu, nebo by to byl jen dalsi kram, prekazejici na stole?

Diky.
Pavel Kutina