Elektro stavebnica pre deti

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 15 16:57:24 CET 2018

Absolutně jste mimo, děcka to dnes nezajímá. Pochopte to, je to až na výjimky naprostá minulost.
Co, kdo bude dnes něco bastlit? Jste totálně mimo.
A že jsem tu něco zažil a smál se tomu - MP3 přehrávače, robotické vysavače a podobné nesmysly.
Ano, to tu proběhlo a k tomu se vyjadřovali lidi, kteří by měli být lídry v našem technickém pokroku.
Já vážení nemám ani maturitu a musel jsem se tomu smát.
Někteří zde vůbec neměli anung, která bije.
Jindra Polívka
  ----- Original Message -----
  From: Martin Úlehla
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 15, 2018 3:27 PM
  Subject: Re: Re[2]: Elektro stavebnica pre deti

  Nejlepší je hlavně vlastní čas.

  Se mnou začal děda v šesti letech a získal jsem obrovský náskok. Žádné drahé úžasné stavebnice, na to jsme prostě neměli. Ale rovnou pájení, jednoduché obvody (jeden dva tranzistory ve vzduchu, pak škrábané tišťáky). Součástky tahané z odpadu.

  Bohužel ne každý to dokáže a obvykle rodiče jsou příliš zaměstnaní. Sám mám už děti ve věku kdy by to šlo a nedávám to. Tyhle technické věci se většinou získávají přes jednu generaci.

  Martin