Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 15 12:13:42 CET 2018

Tak já jí teda od počátku kupoval na tisk užitečných věcí a už nějakou dobu před tím jsem měl situace, kdy mi bylo jasné, že kdybych už měl tiskárnu, nemusel bych teď pilovat, vrtrat, ... a nebo třeba marně shánět, kde kopit izolátory.

PH

From: Čihák Martin
To jsem si taky říkal když jsem si ji pořizoval – Další hračka celkem k ničemu… Ale postupně jsem na tom začal dělat víc a víc. Teď stojí soustruh i frézka a vše tisknu J.  Teprve když 3D tiskárnu člověk má tak zjišťuje k čemu všemu se to může hodit a jak užitečná hračka to je. Samozřejmě základ je umět si předměty sám namalovat. To je důležitější a taky náročnější než ta tiskárna.

                Martin.