Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

J.Polivka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Listopad 15 12:12:55 CET 2018

Tak to by byla Radku už naprostá bomba.
Já tohle sleduji, nemám pro to využití, můj zájem je obchod a moc více nestíhám.
Moc Vám ale fandím.
Jindra

  ----- Original Message -----
  From: hwnews konference
  To: HW-news
  Sent: Thursday, November 15, 2018 10:59 AM
  Subject: Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

  No ja nevim...nevidel jsem vytisk od nikoho jineho, krome toho co bylo soucasti dilu na tiskarnu, kde to je take.

  Nicmene ono to na tech fotkach to dost klame...ta licova strana sedela na podlozce a je jak sklo na omak...ten rastr je opravdu spis opticky. Asi take zalezi od plastu...treba ABS se vic slejva nez PLA. Take to urcite pujde ovlivnit nastavenim objemoveho prutoku tryskou...je mozne ze by to chtelo trosku pridat aby se stopa vic plnila filamentem.

  Dalsi vec je, ze se s tim stale jeste ucim a tenhle kus jsem potreboval mit v ruce a tak jsem nechtel experimentovat na tak velkem tisku.

  Jinak jsem to sem daval spis jen jako inspiraci, ze se daji tisknout i pomerne slozite a prakticke vyrobky. Pisu to proto, ze kdyz jsem si tiskarnu koupil tak vetsina lidi mi rekla: "na co to je dobryho, ze se s tim tisknou akorat kravinky jako privesky, figurky a pod."

  Jeste me ted napadlo, ze do toho svetla ma prijit mlecne sklo/polykarbonat a ze se mi ted kvuli jednomu kusu nechce do sklenarstvi...a ze bych to vlastne mohl vytisknout z pruhledneho PETG. ;-)

  RV