Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 15 10:22:30 CET 2018

Jo, je vážně parádní!
Co se týče kvality výtisku - mají tam na rovných plochách být ty úhlopříčné
čáry?
Viděl jsem rovné plochy z tiskárny a byly jako sklo, s mírným , skoro
neviditelným rastrem. Ne tak viditelným jako zde..

Jinak ještě k 3D tisku:
https://www.svethardware.cz/3d-tiskarny-rizikem-pro-zdravi-emituji-nebezpecne-nanocastice/48002