oscilator

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Listopad 14 17:09:53 CET 2018

Pouzivam podobne zapojeni s "hodinkovym" sutrem, jen mam R1= 5,6MOhm a R2 =
330kOhm  Na vystupu hradla  je pak kapacita 15pF proti zemi.
Mam tam 74HC02 ale vstupy hradel  nemam spojene - jeden vstup je uzemneny,
druhy je pouzity jako vstup oscilatoru.
Zakmity jsem tam nevidel zane, ale je mozne, ze muj osciloskop je nevidi :-(

V puvodnim pramenu taky byl R1 = 10MOhm, ale to mi nekmitalo.