RE: Kreslítko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Listopad 14 08:13:33 CET 2018

Ono je to asi nesmírně citlivé na velikost mezery mezi přední a zadní fólií. Na nějakém obrázku při hledání principu jsem viděl takové ty vymezovací mikrokuličky. No a jestli se to časem trochu promačkalo, molekuly už se nemůžou pořádně postavit a pak to zřejmě vypadá tak, jak popisuješ.

Jakub Šerých

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Petr Zahradník
Sent: Wednesday, November 14, 2018 12:50 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: RE: Kreslítko

Tak jsem zkusil vyměnit baterii a nepomohlo to. Ono to teď po roce vypadá takové počmárané. Stále se na to dá psát, ale už ten podklad není celý černý, jsou tam vidět čárky. Jako hodně špatně smazaná tabule.

Mimochodem, když se zmáčkne to tlačítko pro mazání, tak to jakoby problikne. Ale to probliknutí není vidět ve tmě, pouze při osvětlení. Tedy spíš tam dojde k nějaké polarizaci a světlo se od plochy displeje jinak odrazí.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 475 501 627, 910 256 000, mobil: 602 409 601