Vianocna hw-listovica 22.12. 17:00

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Úterý Listopad 13 16:16:21 CET 2018

Jeden offline čtenář se nabídl, takže odvoz je již asi zajištěn.

S tím placením mě hned po odeslání mailu došlo, že je to blbost, protože je
to asi to samé, jako když platím třeba na Aliexpressu:-)

PH

-----Původní zpráva-----
From: balu
to by bolo luxusne keby sa ti podarilo dojst. Najjednoduchsie asi bude
asi vlakom...

Utrata je ten najmensi problem :-) Aj ked to tak nevyzera, Slovenska
republika je pomerne civilizovana krajina, platby kartou tu funguju. V
taxiku by som to sice nerobil, ale v nasej oblubenej krcme bez problemu.

Dnes som zarezervoval. Trochu ma zneistilo, ked mi pan povedal, ze Vas
tu uz pozname, zalohu platit nemusite :-)