Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Úterý Listopad 13 11:38:48 CET 2018

Ja taky pouzivam OpenSCAD a nejspis z tehoz duvodu - vzdelanim puvodne programator,
ne inzenyr, takze si predmet spis naprogramuju nez navrhnu :-)

Nicmene jednak nektere veci jsou v "malovatkach" jednodussi - napr. tadytahle pricka
se dotahne az k tehle stene, nebo tecny (jo, umim si to spocitat, ale...), nebo
zakulaceni (jo, mame Minkovskeho soucet, ale...),  no a pak ony i ty malovatka
obvykle umeji parametrizaci, treba i z Excelove tabulky nebo csv.

Cim dal vic se mi stava, ze vidim, ze jak to delam ja je nesikovne, a ze modelovacim
nastrojem by to melo jit lip - jen se to naucit (coz muze znamenat treba i jen malo
casu, ale dokopat se k tomu...).

Ale taky jsou borci, co pouzivaji na modelovani pro 3D tisk i Blender :-))) viz
http://robodoupe.cz/2018/vytisk-cudlik-za-kacku-a-opravil-s-nim-stihacku/

D.O.