Licence W10

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pondělí Listopad 12 13:43:46 CET 2018

Ono zase volat na linku MS a na něco se ptát nemusí znamenat, že je to pravda. MS snad dodnes tvrdí, že převod/prodej OEM licence je nelegální, i když to legální je. Navíc člověk na telefonu na první úrovni většinou neví skoro nic, takže odpověď nemusí být vůbec správná a nemusí být ochotný hovor předat dál.
Samozřejmě takovýto přeprodej různých multilicencí a testovacích licencí nelegální v podstatě je, pokud prodejce nepřevede na VL portálu vlastníka. Chápu, že není problém 40x prodat jedno MAK číslo a všem to bude fungovat a pak si zažádat o další MAK číslo atd.
Já osobně bych to neřešil, to číslo aktivovat šlo a na 90% půjde aktivovat i po několika reinstalacích. Pokud někdo prodejce udá, stejně půjdete podat vysvětlení na PČR, jestli to číslo budete používat nebo ne a samozřejmě si používání čísla nikdo nebude ověřovat. Pokud chcete mít klid, kupte si běžnou OEM nebo GGW licenci. Pro MS je prodej domácích desktopových licencí naprosto okrajová a nezajímavá záležitost. Peníze vydělává v korporátní sféře.