RF detektor

Tony Malecký tony na malecky.cz
Pondělí Listopad 12 10:04:07 CET 2018

Koupil jsem o něco dražší, ale má na sobě i precizní referenci a a/d
převodník.

https://www.sv1afn.com/ad8318.html

DL2SBA k tomu udělal i zbytek, s dotykovým displayem a procesorem kterej
to zobrazuje..

https://www.dl2sba.com/index.php/elektronik/messtechnik/rf-powermeter

Milan OK1FMF tři kusy testoval na pracovišti do 8Ghz a jsou jeden jak
druhej.

Tony OK1HMA