kde najit pro allpcb specifikaci dat?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Neděle Listopad 11 20:38:12 CET 2018

Pošlete nam pro inspiraci obrazek nejake vytistenou krabičky kam se zasouva plosny spoj? Dekuji.

Od: Jaro Rybárik
Odesláno:neděle 11. listopadu 2018 19:37
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: kde najit pro allpcb specifikaci dat?

JLCPCB mi zatial vzdy, ked boli drazky v nahlade prekovene aj take
urobilo, to by nemal byt problem. Plosky blizko obrysu som neskusal,
odkedy mam 3D tlaciaren, nechavam na plosakoch vacsi okraj, aby sa dalo
"zasuvat" PCB do drazok vo vytlackoch... Hlavne sa hned ohlasia mailom,
ak je nieco nejasne...

Jaro