RE: 3D tiskárna - snadno a rychle

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Sobota Listopad 10 19:53:48 CET 2018

Třeba s tou noname jsem mel problem v soudruznosti vrstev at jsem nastavoval co jsem nastavoval. Strunu před tim (cesky výrobce, který je jiz nedela a patrily k dražším, ale ta mi došla tak jsem pořídil tuto a bylo mi lito tolik plastu strčit do supliku nebo ho vyhodit takze jsem ji uz ze 3/4 vytiskl a většina z toho byly pokusy, ale zkušenost to byla docela dobra) to tisklo skoro na první dobrou. Jinak tisknu jenom ABS, které (říká se, nevim nemam srovnani) je náročnější na tisk nez PLA.

Od: Pavel Hudecek
Odesláno:sobota 10. listopadu 2018 19:17
Komu: HW-news
Předmět: Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Taky mi to přijde divné. Obzvlášť když jako příklad pořádných je Mladeč, na které se hojně nadává.

Osobně struny kupuju stylem: Zaškrtnout parametry, např. PLA/zelené/1,75, seřadit od nejlevnější, koupit. U běžných věcí jsem si (kromě různé intenzity smradu) žádného rozdílu který by stál za zapamatování, nevšiml.

Samozřejmě třeba s tryskou 0,2 mm je to poněkud jiné, ale to už  je skoro masochizmus:-)

PH

From: Jaroslav Buchta
I ta struna co byla pribalena k tiskarne na test z Ciny tiskla dobre. Nenapada mne, kde se da koupit spatna struna, kupoval jsem vsude mozne a pohoda. Nejvic zajimave jsou asi ABS z Alzy, protoze pod UV svetelkujou ;-)