RF detektor

OK1UGA ok1uga na volny.cz
Sobota Listopad 10 15:14:06 CET 2018

Posílám slíbené naměřené charakteristiky Čínského modulu s AD8318. Jak
je vidět je takový modul pro měření do 1GHz dobře použitelný. Jak je to
výš nevím. Generátor který mám umí max. 1GHz.
Jde o takovýto modul:
https://www.ebay.com/itm/1-8000MHz-AD8318-RF-Logarithmic-Detector-70dB-RSSI-Measuring-Power-Meter-Module/153062430542?epid=24025024993&hash=item23a33b574e:g:EXoAAOSwJ5RbIy-E:rk:1:pf:0

     Martin.