Re: OT Sháním: LPT kabel k HP1100

Pátek Listopad 9 13:34:36 CET 2018

Mam tu:

HP C2946A - na jednom konci Micro Cetronics 36, na druhem Canon DB25 samec:
http://www.hp.com/ecomcat/hpcatalog/specs/C2946A.htm

HP F1274A Parallel printer cable (nevim co tam ma ta tiskarna):
https://http2.mlstatic.com/cable-hp-f1274a-D_NQ_NP_840401-MEC20308004815_052015-F.j
pg

Oba vlastne ve sberatelskem stavu - origo baleni, ten druhy vc. instalacni diskety
:-)

Pripadne mam i kabel USB -> Canon DB25 samice a hromadu klasickych Canon DB25 samec
- Centronics 36.

D.O.