Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Pátek Listopad 9 12:29:24 CET 2018

Já vybral Ender-3 PRO i kvůli magnetické podložce. Vypadá to , že jinak
jsou obě 3D tiskárny  identické ( kopie )
Ještě bych rád uvedl jeden postřeh , který jsem obdržel e-mailem a který se
zdá být poměrně zajímavý.
U tiskáren, kde jsou pojezdy řešeny tak, že se odvalují nějaká kolečka (
mají  většinou prachotěsná ložiska  )  není problém s prachem.
Tiskárny, u kterých jsou řešeny pojezdy na "hlazenkách", na kterých jezdí
pouzdra  a musí se mazat je sedání prachu problém.
Musí se častěji pojezdy čistit a  znovu mazat, nelze vyfukovat
kompresorem.  To platí i o závitových tyčích.

pá 9. 11. 2018 v 9:42 odesílatel Václav Ovsík <vaclav.ovsik na gmail.com>