Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 22:01:20 CET 2018

Ruce pryč, co je platné, že je to mechanicky OK, když na tom odchází zdroj,
elektronika . Nejde se pohybovat v menu, mrzne to.  U nás v Klatovech ji má
jeden modelář a už má skoro všechno na tu tiskárnu 2x.
S dodavatelem si dopisoval , vždycky mu něco přišlo aby vyměnil a nepomohlo
to.
Výtisky se bortí, na stranách to tiskne do vzduchu a posunuje se to   Nutno
zmínit, že prvních pár výtisků bylo OK.
Prý si na podobné problémy stěžují i uživatelé na webu.