Re: Pískání motoru

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 8 17:19:23 CET 2018

Pokud nechcete, aby to bylo slyšet, tak minimální spínací frekvence je 16kHz. Nebo vyšší. Ten váš měnič je nastavitelný na
8 a 12 kHz (jestli koukám do správného datasheetu) a při nižších otáčkách se to blíží k této nominální frekvenci. 8 kHz
slyší všichni, když neslyšíte 12 tak jste nahluchlý. Ale pokud chcete aby to nebylo slyšet potřebujete menič se spínací
frekvenci 16 kHz, lépe 22 kHz. Netvrdím, že se dá sehnat lehce, nevím.