Apache/Tomcat problém

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Čtvrtek Listopad 8 11:27:41 CET 2018

Zdravím,
  cvičně jsem bouchl forwardovací pravidlo do iptables (apache jsem před
tím vypnul) a uživatelé už jsou spokojeni. Jelikož ta mašina běžela
několik let bez rebootu, mám pocit, že toto asi udělal i původní
správce, aniž to kdekoliv poznamenal nebo uložil do nějakého
startup-scriptu, a poté na to za pár měsíců zapomněl :-). A tedy to v
konfiguraci nebylo a já to mohl leda tak hádat z hvězd nebo poprosit o
pomoc v této konfeře, což se nakonec výborně osvědčilo :-).
  Ještě jednou děkuji a problém tímto pokládám za vyřešený.
  Zdraví Pavel