Re: Apache/Tomcat problém

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Čtvrtek Listopad 8 09:51:58 CET 2018

Zdravím,

aplikace v Javě pro Tomcat bývají obvykle napsány tak, že jim pro běh
stací obyčejný Tomcat. Ten má standardně port 8080, pokud  to někdo nezmění.

Zkuste nejprve na běžícím serveru přistoupit na adresu 8080 z prohlízeče
a měl byste vidět stránku vygenerovanou Tomcatem.

Potom má Tomcat svůj manažer aplikací ve kterém vidíte, které aplikace
běží. (Ten ale nemá standardně nastaveného uživatele, to se musí udělat
v konfiguračním souboru tomcat-users.xml).

Do tomcat-users.xml doplňte řádek ve smyslu:

<user username="admin" password="mojesuperheslo"
roles="manager-script,admin,manager-gui"/>

Pak se bude dát do manageru přihlásit a uvidíte, co tam za aplikace je a
jestli běží.

Oja

ps. ozvěte se emailem nebo telefonem 723616751, třeba to dáme dohromady