Re: Apache/Tomcat problém

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Listopad 8 06:32:45 CET 2018

A nezmenila se tomu IP? Pokud tam je jina sitovka teoreticky by tomu mohla
byt prirazena pres DHCP jina IP, ale chapu, ze tyto stroje maji IP vetsinou
staticky ...

Pokud by byla jina IP, pak si dokazu predstavit, ze by to za jistych hodne
nestandardnich okolnosti mohlo delat neco takoveho.

Co soubory .htaccess nebo obdobna konfigurace v nepristupnych adresarich?
Deny, allow ... nekdy se tam napise natvrdo IP serveru, protoze zapis s
localhost napr me na apache nikdy nefungoval (asi zalezi na konkretni
konfiguraci ...)

Honza Půhoný

st 7. 11. 2018 10:25 odp. odesílatel Tom Meinlschmidt <hw na meinlschmidt.org>