dve rychlosti DC motorov

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Listopad 7 10:48:15 CET 2018

uz to vidim... detske auticko, pripojene zvazkom kablov ku dvanastim
rackom plnych vykonovej a riadiacej elektroniky. Plynule rozjazdy,
naprogramovane vsetky rychlosti, zrychlenia a ryvy, ochrany proti
pretazeniu a vysokej rychlosti, riadeny odber zo siete pocas
energetickeho minima. Jaro to uspesne dokonci tak asi o 15 rokov, ked uz
budu jeho synov viac zaujimat spoluziacky ako auticko na elektricky
pohon :-)