kde najit pro allpcb specifikaci dat?

Středa Listopad 7 09:05:05 CET 2018

Taky jsem nenasel. Pouzivam vlastni CAM job v Eagle. Oni to vyrobci vsichni maji
vicemene stejne, pro plochy Excelon, pro vrtani Gerber a lisi se jen v ne moc
podstatnych detailech. Jmena souboru asi odhadujou, vim minimalne o dvou ruznych
jmennych konvencich, ktere u nich prochazeji :-)

A lisi se samozrejme taky v tom, ktere vrstvy maji default pro potisk, ale to si
clovek stejne musi sam rozmyslet, co chce tisknout.

V normalni vyrobe je minimalni vrtani u AllPCB za priplatek 0.25mm, za beznou cenu
0.3 (ale musi se to nastavit, jinak default v objednavce je 0.4). Spacing za beznou
cenu 6/6mil, za priplatek 5/5 nebo 4/4. Frezovani drazky min 0.8mm a pak jeste "CNC
min.via corner angle for routing" 0.4mm.
https://www.allpcb.com/standard_pcb_manufacturing_capability.html

Pak maji jeste specialni vyrobu, vrtani 0.15mm, spacing 3/3 ale o tom nic moc nevim.

D.O.