Rizeni vetracku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Listopad 6 23:33:16 CET 2018

No jo no...ted jsem se dival osciloskopem a 18.6Hz ...takze je vsechno
spravne. Holt clovek to vsechno spocita, ale slovy klasika: "krat dve to
melo bejt."

3.9kHz je frekvence preruseni, ve kterem generuji tu PWM jen jsem nejak
zapomnel, ze rozliseni je 210 bitu....takze vysledna frekvence je
3900/210. ;-)

Dalsi experimenty provedu nasledne.

RV