Re: USB 3.0 , samo-odpojování externích HDD

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Listopad 6 22:33:21 CET 2018

Tenhle disk mám . Je v tom SSD Sandisk. čtení i zápis okolo 400MB/s když
fungoval. Oproti PCI-E asi pětinová rychlost.  Bohužel už je po smrti,
neuznali záruku. Přepětí  z napájení. Disk byl připojený k TV ( půjčil jsem
ho s filmem )
Reklamace zamítnutá , přiloženy detailní fotky , na desce upečené nějaké
smetí. Vadný jak převodník, tak i  vlastní SSD Sandisk X400.
Už jsem k tomu ztratil důvěru, v disku není přepětí vůbec řešeno,
doporučuji něco dát alespoň na kabel. Vypadá to, že je disk na přepětí
náchylný, v diskusi u produktu to tam někdo také zmínil...
  Teď mám jen 128GB SSD M.2 Tranced v USB3 škatulce o něco větší než
zapalovač. Rychlost čtení ale "jen" cca 130MB/s zápis do 100MB/s A dodělal
jsem tam ochranu na 5 V.