Re: 3D tiskárna - snadno a rychle

Jan Průha jan.pruha na volny.cz
Úterý Listopad 6 19:13:04 CET 2018

Ahoj,

po nabrání nějakých zkušeností jsem tu autonivelaci vypnul a nepoužívám to.
Lepší je věnovat nějakou energii dobrému nastavení stolku a pak to není
vůbec potřeba.
Používání autonivelace totiž vede k tomu, že jak se stolek postupně
rozlaďuje, tak to nějakou dobu stíhá jakž-takž ukorigovat, takže si toho
nevšimnete.
A pak se to najdenou vyvalí a člověk jenom zírá co se děje.
Kompletní nivelace stolku pak trvá mnohem dýl, než občasné lehké dotažení.
Udělal jsem si takový dolaďovací objektík. Čtverec s uhlopříčkami a ten
mám pořád nahraný na všech SD-kartách.
Když potřebuju zjistit, jak na tom jsem, tak ho pustím a vidím hned.

Co by se mi líbilo mnohem víc, kdyby byla ve firmware nějaká podpora pro
nastavení stolku pomocí toho senzoru.
Prostě abych to spustil a ono mi to ukázalo, který roh musí nahoru a
který dolů.
Uvažuju o tom, že bych si pro to napsal nějaký program na PC, ale zatím
jsem nenašel žádný rozumný popis komunikace s tiskárnou na úrovni "jeď
na souřadnice, pošli mi stav koncáků". Pravda je, že jsem zatím moc
nehledal.

H.