RE: Bazar: Sháním lab. zdroj

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Úterý Listopad 6 17:46:54 CET 2018

Tak asi přeci jenom dam dohromady tohle (je to mírně upraveny BK127). Na toroid, který mam primotam trochu na sekundaru (mam toroid se sekundarem 24V tak pridam par zavitu, aby mel 30V i když to asi nevyuziji…) a primotam druhy sekundar na napájení regulace. Ostatní věci mam včetně krabice tak bych to mohl spíchnout relativne rychle. Jediná překážka je akorát plosny spoj. Ten jsem poptal u autora.

https://mongi.cz/index.php/konstrukce/21-analogova-technika/21-stabilizovny-zdroj-0-30v-0-2a

Od: Michal Grunt
Odesláno:pondělí 5. listopadu 2018 16:54
Komu: HW-news
Předmět: RE: Bazar: Sháním lab. zdroj

Dekuji za nabídky, ale tolik se mi do toho dávat nechce. Pocital jsem s cenou tak kolem tisícovky (24V, 1.5A). Nepotrebuju nic extra (displej, tlacitka, komunikace s PC…). Proto jsem zde vznesl dotaz zda treba někdo takovy obycejny zdroj nemá a uz ho nepotřebuje (prave v době různých panelovych modulu).