dve rychlosti DC motorov

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Úterý Listopad 6 16:11:34 CET 2018

Ake je zapojenie?
Moze tam dochadzat k dead time ked su kratko otvorene obidva tranzistory vo vetve
alebo tam chyba nadprudova ochrana (elektronicka) ktora eliminuje spicky v najvyssej zatazi
ked sa motor rozbieha a motory si naraz cucnu aj 100vku a este ma napada
spatne otvaranie tranzistorov slupkami z indukcnosti motorov
Nie som odbornik na PWM u velkych vykonov takze su to len take moje typy.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaro Rybárik
Sent: Tuesday, November 06, 2018 4:05 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: dve rychlosti DC motorov

Ano, taka bola uplne povodna myslienka + nudzove STOP tlacidlo na dialkovom ovladani. Len mi to kazdu chvilu prepaluje tu 25A poistku, ked je to PWM aktivne a osciloskop sa mi nechcelo zatial tahat von k auticku. Ale asi uz dotiahnem auto k osciloskopu, chalani rastu a toto je mozno posledna sezona aby to auto este vyuzili aj so salt-pakou :)

Jaro