3D tiskárna - snadno a rychle

Václav Ovsík vaclav.ovsik na gmail.com
Úterý Listopad 6 13:49:29 CET 2018

Zdravím,

On Tue, Nov 06, 2018 at 11:04:12AM +0100, Josef Zeman wrote:
> Dobrý den,
>
> Geeetech A10 jako živá :-) Podle fotky na Ali je to do detailu ta, co
> mi leží na stole. Ještě jsem ji nerozjel - nebyl čas a tiskne se na I3.
> Bude to téma na dlouhé zimní večery.

Mohu se zeptat, zda jste tu A10 kupoval s tím 3D touch sensorem?
Tím 3Dtouch se oskanuje ta tisková plocha a odpadá nějaké přesné
vyrovnávání plochy?
Uvažuju, že bych taky A10 koupil, jestli to kluka nechytne (nebo mě ;-),
ale nenastudoval jsem toho moc kolem 3Dtisku...abych nenakoupil zbytečné
kraviny... :-)
Bez Wifi se asi obejdu a materiál co jsme letmo koukl vyjde asi levněji
v tuzemsku, že? Mě se to tedy jeví na koupi holé tiskárny ze skladu
v EU...
Díky za jakékoliv postřehy pro zelenáče
--
Zito