Notebook

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Listopad 6 12:40:40 CET 2018

Souhlas, já si koupil z Giga Computeru Alieneware od Dellu a spokojenost.
rovněž třeba InComputer.cz - tam bacha mají dvojí ceny, v newsletterech jsou obvykle lepší ceny, které se na webu objeví po přihlášení

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of pyjan
Sent: Monday, November 05, 2018 10:09 PM
To: HW-news; ok1uga na volny.cz
Subject: Re: Notebook

Nakupuju výhradně repas LENOVA od GIGACOMPUTERU. i5, i7, hořčíková
slitina na chassis, většinou nová baterie,  plasty jen jako kapotáž.
bytelný spolehlivý profesionální notebooky za slušný peníz pod 10 tisíc.
Překonávají současnou výrobu plastových šmejdů za 20 až40 tisíc o dvě třídy.

ok1uga na volny.cz napsal(a):
> Přesně tak, použitelné notebooky začínají kolem těch 20kKč. Každou chvíli za mnou příjde někdo že koupil notebook - byl to skvělý kup - jen to nějak není k použití a jestli bych s tím nemohl něco udělat. Strašně se diví že NEMOHL...

> [...]

---
Tento e-mail byl zkontrolován na viry programem AVG.
http://www.avg.cz