dve rychlosti DC motorov

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Listopad 6 12:43:13 CET 2018

No ono ked skusam to ovladanie pomocou PWM (ked boli decka male chcel
som to mat aj na dialkove a podobne, preto to ma cele aj procesor), tak
mi to obcas odpali 25A poistku. Takze tie motory urcite pri 12V zeru
minimalne 10A, odporu by som sa rad vyhol. Ale je jesen s chladnejsimi
vecermi, mozno dam pod kazde sedadlo jeden a budu mat vykurovanie :)

Jaro