Re: USB 3.0 , samo-odpojování externích HDD

Úterý Listopad 6 09:13:25 CET 2018

U mne to zas delaji vsechny notebooky a skoro vsechny externi disky co
pripojim jako USB3.x, uz jsem se smiril s tim, ze je to vlastnost a ze
to proste nefunguje. Jak jsem psal nedavno...
Zatim tyhle jediny typy jdou bez problemu
https://www.alza.cz/adata-hd650-hdd-2-5-1tb-cerny-d516537.htm ale zas
prenosova rychlost je jenom  max 100MB/s, mozna je to prave tim a maji
to schvalne omezeno.
Ostatni se treba rozbehnou na 250 i vic MB/s a za chvili zdechnou. Nove
mi to dela i rozhrani USB-C takze kabelem to asi nebude. Pokud by nekdo
nasel SW reseni, tak budu rad.