RE: Bazar: Sháním lab. zdroj

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Listopad 5 13:48:57 CET 2018

Mam něco podobného (zabudovane v plechove 1U skřínce z nejakeho routeru spolu se 40V trafem z HP tiskarny…), ale ted se tu peru s jednim zarizenim, které je asi citlivé na kvalitu napájení a hodil by se mi i mensi lineární zdroj. Asi bych to dal taky dohromady (součástky bych nasel v supliku), ale zase kdyby to někdo prodaval za par stokorun tak by mi to usetrilo dost casu s konstrukci.

MG

Od: Petr Zapadlo
Odesláno:pondělí 5. listopadu 2018 13:35
Komu: hw-list na list.hw.cz
Předmět: Re: Bazar: Sháním lab. zdroj

Zdravím,
jestli máte k dispozici toroid, nechcete využít něco takového:
https://www.aliexpress.com/item/Adjustable-DC-DC-5A-Step-Down-Power-Supply-Buck-Module-6V-32V-to-0-32V-LCD/32826956699.html
mám ze 2 kusů udělaný laboratorní zdroj pro 2 napětí a spokojenost.
Petr

Dne 5.11.2018 v 13:20 Michal Grunt napsal(a):
Zdravím, kdyby se chtěl někdo zbavit menšího laboratorního zdroje… Něco jako BK127 tj. chci lineární zdroj. Vystup 1.5A staci (s nastavitelnou elektronickou proudovou pojistkou), napeti 24V staci. Klidne bych vzal i nejaky vrak treba bez trafa (mam jeden vhodný toroid) nebo i jinak nefunkcni (za předpokladu slozitosti napr. zminovaneho BK127…).

Prolezal jsem bazary na internetu a nic moc mimo jednoho na Aukru...

Dekuji, MG