Rizeni vetracku

Pondělí Listopad 5 11:36:51 CET 2018

Dobře, ale pak jde regulace podle teploty udělat lineární a to úplně
stejně jako s PWM. Akorát bez těch přídavných problémů, co z PWM
plynou.

U větráků v PC zdrojích nebo i na CPU chladiči se lineární regulace
používá úplně běžně. (Nebo používala - dneska má každý asi chipset
regulaci větráků v sobě.)

P.K.