Re: Fwd: Re: Programování PIC16F505 - PICkit3

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Čtvrtek Listopad 1 09:58:28 CET 2018

Dne 31.10.2018 v 20:46 konfera na efton.sk napsal(a):
> trochu utrasla len este taku poznamku. Ten soft na programovanie IPE
> je jednoducho nekompatibilny s programami ku klasickym programátorom.
> A s tym treba zit. Mne v nom osobne chyba okno s vypisom pamati FLASH
> a EEPROM + CONFIG v hex a ich modifikacia.

Používáme stejný soft? Já mám v dolní polovině obrazovky okno, kde mám
hex výpis (jmenuje se Memory View) Pod tímto oknem je ještě
přehazovátko, která část paměti se zde zobrazuje. Prostě si přepnu z
Program Memory na Config Memory a je to. Navíc dostanu výklad k
jednotlivým bitům.
To jestli mohu, nebo nemohu editovat je otázkou nastavení. IPE je
postaveno tak, aby se dalo dát do výrobního procesu a pak není žádoucí,
aby si dělník zodpovědný za programování na výrobní lince mohl měnit
jakékoli údaje. Proto si nejprve přepnu režim do experta, to si uložím a
pak si mohu editovat kdy chci a co chci.