USB DAC

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Květen 31 09:56:42 CEST 2018

MP3 v jakemkoli bitrate je naprostej hnus....az s prichodem FLACu (jeho
rozsirenim) jsem zahodil CDcka a zacal budovat archiv muziky na
serveru...jen to zere misto na raidu (momentalne 427GB), protoze mam strach
o to prijit - nektere veci jsou dnes tezko sehnatelne.

Co se tyka reseni line-in a notebooku tak pro mne se nakonec ukazalo jako
nejlepsi reseni koupit mix s USB (chova se jako zvukovka). Jednak s nim
nazvucim kapelu kdyz je treba a druhak doma to funguje jako univerzalni
propojovatko a nahravatko se sirokou skalou typu vstupu vcetne treba fantom
napajeni.
Ja mam https://kytary.cz/yamaha-mg10xu/HN149903/ coz neni uplne levny, ale
urcite budou i levnejsi znacky...na tu yamahu jsou i ASIO ovladace.

RV