OT Shanim Nokia E51

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 31 09:56:23 CEST 2018

To je sice mozne, ale neznamena to, ze kvoli tomu pojdem dnes zahodit
svoju nokiu 6300.
Skoda, ze na dnesnom trhu prakticky neexistuju telefony strednej a
vyssej strednej triedy s tlacidlami a bez androidu (a podobneho OS).

Mimochodom, ked som videl tu vyzvu od V.P., hladal som vo svojej
krabici starych telefonov a nasiel som Nokiu N73 - ak by mal niekto
zaujem.