Re: Soudobý adresový dekodér pro retro zaøízení :-)

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 31 09:44:22 CEST 2018

Ja na tom samozrejme netrvam, vychadzam z poziadavkov kolegu Trollera.
Predpokladam ze GAL-y pozna, tak som sa ani neobtazoval vypisovat
preco nesedia do jeho zoznamu.

Dňa 31. mája 2018, 9:41, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: