Soudobý adresový dekodér pro retro zařízení :-)

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Květen 31 09:20:10 CEST 2018

Skor ako EPROM by sa hodilo nejake ultralowpower CPLD.
Raz som nieco podobne hladal, nieco skoro pouzitelne na tento ucel ma
Altera ale spotreba su 10ku uA a to bolo pre mna uz prilis vela.
Pripadne Coolrunner-II u xilinxu.
Ak by sa Vam podarilo najst nieco lepsie co by malo spotrebu do 10uA pri
32768kHz prosim pochvalte sa.

Stano