USB DAC

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Středa Květen 30 22:37:30 CEST 2018

Zdravim,

pro bastlik, zalozeny na Samplerboxu (http://samplerbox.org/) jsem
potreboval nejakou zvukovku pro RPi, nechtelo se mi v tom topit nejaky velky
penize, tak jsem sahnul po tom v podstate z nejlevnejsich - cca USD 3.50.
(https://www.aliexpress.com/item/5V-Mini-PCM2704-USB-DAC-HIFI-USB-Sound-Card-USB-Power-DAC-Decoder-Board-Module-For/32864923891.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.5d084c4dkAErvt)

Dneska mi prisly (vzal jsem dva moduly, zname cinany), zapichnul to do PC a
nevericne poustim jednu desku za druhou - ono to hraje! Jsem alergicky na
ruzne projevy integrovanych zvukovek (typicky dychani dynamiky - za to bych
vyrobce nakopal, jenze stejne mizerne zvukovky maji vsechny moje NB od
Lenova), takze mam na poslouchani SB Omni, to uz se celkem da.

Nejsem netopyr, je mi skoro padesat, a jsem pomerne skepticky k
audiofilskemu vyjadrovani, kdy recenzent jasne slysi svetle fialove tony s
nadechy do bledezelene s vyraznou prichuti broskvi, nebo jak to pisou - ale
do tohoto lacineho udelatka jsem zapichnul sluchatka AKG K77 (lepsi nemam,
jak jsem psal, nejsem netopyr a vyssi tridu uz nerozpoznam) nakrmil Floydama
ve FLAC a docela si to uzivam... Hraje to presne, neutralne, vic nechci - ta
SB Omni hraje dost mozna i hur...

Nechapu, fakt to funguje, pro ty vyse zminene klavesy naprosto dostatecne.
Velmi mne to potesilo, tak jsem se chtel pochlubit, to je tak asi vsechno.

Pavel Kutina