Re: výběr počítače - domácí server

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Květen 30 11:33:27 CEST 2018

Dell T610 je uz pomerne velkej server - dva zdroje, dve sitovky, iDrac
karta a ja tam mam osazene dve CPU (Xeon L5630 - tedy celkem 8/16 jader),
48GB RAM a bezi tam celkem 7 disku z toho 5 jsou klasicke SAS serverove s
10krpm (kazdy tak 8-15W) a pak dva WD RED. Jo a HW radic je ta nejvyssi
rada PERC H700. Na VMware bezi trvale tri linuxove servery a jedny
desktopove W10. Provoz je tam vicemene trvaly...krome sluzeb pro domacnost
tam bezi i tri domeny a provoz jen na webserveru je 4.5M pristupu a cca
10GB za dva mesice.

I tohle soustroji jak je videt z prilozeneho obrazku umi jet za 124W.

Chci tim rict, ze uz davno neplati, ze velke servery zerou minimalne 500W
(spis 750 ;-)

Vetsinou kdy je clovek koupi tak maji osazene nejake strasne CPU  - v tom
mem byl s TDP 145W. Ty co jsem tam kupoval maji TDP 40W a jsou lepsi nez
ten puvodni.

RV