Re: výběr počítače - domácí server

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Středa Květen 30 09:59:44 CEST 2018

100W Vam nebude brat nejaky klasicky PC bez monitoru a jednim diskem
spis 30-60W, mozna i niz. Pokud si zvolite neco s integrovanym CPU na
nizsim napeti CPU a RAM, low power disk, tak si myslim, ze to je lepsi
nez MiniITx ci RPi, ... . Je to universalnejsi a pokud bude ten OS ridit
vykon, tak si ho vezme jen kdyz potrebuje. Kdezto u tech ostatnich ten
vykon neni. Pokud se rozhodnete kopirovat nejake media napr. tak ten
vykon bude nutny, aby se na to necekalo nekolik dni misto hodinky. Taky
komponenty jsou dostupnejsi, levnejsi a radove vykonove jinde.

Jirka