OT mysi

Jiri Foldyna jiri.f na foldynovi.cz
Pondělí Květen 28 21:50:44 CEST 2018

Dne 28.05.2018 v 11:48 Tomáš Koželuh napsal(a):
> Pro krtka v zemi je potřeba sofistikovanější past. Tuším, že se vyrábí i pasti na krtky, ale všechno se to dává pod zem, včetně jedu, plašiče, karbidu,...

Dobrý večer,

krtků (nebo hryzců nebo hrabošů či co to xakru bylo) jsem se zbavil
pomocí malého skůtru. Na výfuk jsem připevnil cca 2m kus 50mm chráničky,
strčil do největší díry, nastartoval a nechal cca hodinu na volnoběh
blafat. Totéž jsem během odpoledne zopakoval u dalších cca pěti nebo
šesti děr. Nevím, jestli je otrávilo CO nebo to blafání čtyřtaktu, ale
až do jara dalšího roku jsem měl pokoj. Pak jsem to zopakoval, a asi dva
roky máme v zásadě klid.

jf