OT mysi

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Květen 28 19:39:52 CEST 2018

 28.5.2018, 19:36:04

Klasicka zeleza na krty, funguji dobre, pokud se to s nima
trochu umi. Ale nevim, zda se daji dnes koupit, prece jen to
neni tak uplne slunickove zarizeni.
Hodne zalezi i na okolnostech, pokud je v okoli krtku hojne,
nektery brzy opsadi uvolneny prostor a boj je nekonecny.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz