Máte prosím zkušenost se zasláním viz tělo zprávy

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Květen 28 17:36:34 CEST 2018

Prosím máte někdo zkušenost se zasláním  s www.zaslat.cz kde mají
momentálně do 30.5.18 akci za stovku a to i na slovensko?
Byl jsem dneska 2x na poště a pokaždé jsem to vzdal. Na Budějovickou
14000 už nechodím. Tam je to mazec.
Jedině v sobotu v poledne to jde.
Na 14500 už se naučilo také dost lidí.
Není tu pinkanec, ale dneska jsem chytil pár lidí před sebou s hromadným
podáním a tak jsem si šel vyřídit věci do banky o kus dál.
Vrátil jsem se a opět několik ženských, pardón, lidí, kteří měli každý
(laždá) dvě plné tašky obálek a balíčků.
Tak jsem to vzdal.
Na té 14000 pamatuji oddělené hromadné podání, což je zrušené a navíc
díki pinkání a poř číslům abyste nevěděli kolikátí jste je to opruz.
Nedivím se, že česká pošta je tam kde je.
To se nenajde hlava co to vymyslí lépe?
Ale odpověď prosím hlavně na mojí první otázku.
Díky.
Jindra Polívka
PS: zvažuju nějakou smlouvu s nějakou přepravní firmou, slušnou.