OT mysi

Libor Sindelar liborsindelar na gmail.com
Pondělí Květen 28 10:37:44 CEST 2018

Slusny sortiment ma deramax.cz Kupoval jem od nich nedavno plasic na ptaky, lezli mi na pudu, ale zatim neposoudim jak moc to pomohlo. Mj vnitrek je postaven na 555 :)

Libor

-----Original Message-----
From: "Fanda Kopriva" <info na elektronikavyvoj.cz>
Sent: ‎5/‎28/‎2018 9:48
To: "hwkonference" <hw-list na list.hw.cz>
Subject: OT mysi

Dobry den

Cokoliv na zahrade zasadim .je za chvili podtunelovany.Nevim ani jestli
je to krtek ,hryzec nebo nejake mysi.

Tunely jsou asi 4-5 cm.

Mate zkusenosti jak je humanne vystrnadit? Jsou to prece jenom sousedi a
nechci jim ublizit.

Nejlepe nejaky plasic .Je lepsi piskat nejakym generatorem a na jake
frekvenci ?

Nebo nejake klepani a pravidelne nebo nepravidelne?

Nejak jina moznost? Zkousel jsem treba karbid ,ale nemam zadne pozitivni
vysledky.

Taky nase kocky uplne zklamaly.

  Diky Fanda